الخميس، 13 أغسطس 2020

فكرت في الانتحار.. عاوزة شغل محترم" شيرى مجدى



فكرت في الانتحار.. عاوزة شغل محترم"

وقالت "شيري" فى الفيديو المتداول لها: "بقالي أربع أشهر في ضيقة كبيرة، ومفيش شغل وكل اللي كلمتهم يساعدوني محدش ساعدني، أنا يتيمة الأب والأم، وعايشة لوحدي ومعنديش حد في حياتي يقف جنبي"


من هي شيري مجدي ويكيبيديا


وقالت "شيري" فى الفيديو المتداول لها: "بقالي أربع أشهر في ضيقة كبيرة، ومفيش شغل وكل اللي كلمتهم يساعدوني محدش ساعدني، أنا يتيمة الأب والأم، وعايشة لوحدي ومعنديش حد في حياتي يقف جنبي".
تداول رواد مواقع التواصل الاجتماعي، فيديو للفنانة الشابة شيري مجدي، وهي منهارة وتبكي بسبب عدم حصولها على أي عمل فني طيلة الفترة الماضية.حيث قالت الفنانة شيري مجدي من خلال ذلك الفيديو أنا في ضيقة كبيرة أوي بقالي 4 شهور ومحتاجة الناس تقف جنبي واللي كلمته محدش حاول يساعدني أنا يتيمة ومفيش أي شغل نهائي الفترة دي.
وتابعت من خلال كلامها وقالت أنا مش عايزة أكون شمال مش عايزة حد يجبرني على حاجة أنا بس بطلب المساعدة أنا مش عايزة أكون كده أنا محتاجة شغل بس يكون مع ناس محترماني مش بتشفق عليا.

قصة شيري مجدي مع الفن

في مقطع فيديو متداول لها علي وسائل التواصل الإجتماعي، طالبت شيرى العمل مشيرة أنها منذ فترة لا تعمل قائلة في مقطع الفيديو: «بقالي أربع أشهر في ضيقة كبيرة، ومفيش شغل وكل اللي كلمتهم يساعدوني محدش ساعدني، أنا يتيمة الأب والأم، وعايشة لوحدي ومعنديش حد في حياتي يقف جنبي».

من هي شيري مجدي ويكيبيديا

هي فنانة مصرية شابة، ظهرت في بعض الأدوار القصيرة، تعشق التمثيل منذ صغرها، لها لفيف من المتابعين علي مختلف صفحات السوشيال ميديا، برعت في تأدية بعض الأدوار في مختلف الأعمال السينمائية والدرامية، تتمتع بحس عالي فني
ويذكر أن الفنانة شيري محدي قد شاركت في موسم دراما رمضان الماضي 2020 بأدوار بسيطة في مسلسل فرصة ثانية مع الفنانة ياسمين صبري ومسلسل رجالة البيت مع الفنان أحمد فهمي والفنان أكرم حسني ومسلسل طلعت روحي منذ عامين مع الفنانة انجي وجدان.

قامت الفنانة شيري مجدي بنشر مقطع فيديو على خاصية الاستوري على حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي موقع الفيس بوك وظهرت وهي في حالة انهيار تام وشديد.وتابعت: "أنا مش طالبة من حد حاجة غير اللي شايف إني شاطرة يخليني اشتغل (...) أنا كنت بفكر في الانتحار لكن خايفة مش عايزة أموت كده، مش قدامي أي حلول، عمري ما أذيت حد، وياريت اللي يساعدني من غير ما يحسسني إني قليلةتساءل الكثيرون مؤخراص عن “من هي شيري مجدي ويكيبيديا” التي تعاطف معها الكثيرون خلال الأيام القليلة الماضية، بعد نشرها مقطع فيديو تقول فيه أنها ترغب في العمل، مشيرة أنها ممثلة شاطرة، وإنهارت من البكاء، وفي التقرير التالي نتعرف عليها فمن هي ؟.وتابعت: «أنا مش طالبة من حد حاجة غير اللي شايف إني شاطرة يخليني اشتغل، وماكنتش عايزة أخد طريق شمال لأني مش هعرف، أنا كنت بفكر في الانتحار لكن خايفة مش عايزة أموت كده، مش قدامي أي حلول، عمري ما أذيت حد، وياريت اللي يساعدني من غير ما يحسسني إني قليلة».
ومن جانبها دعمت الفنانة منة جلال الفنانة الشابة في محنتها من خلال مقطع على فيديو قائلة: “شيري ممثلة شاطرة ومش عشان معندهاش حد ولا وسطة تبقى كده، أنا نزلت الستوري ده عشان عندي ناس كتير جدا مخرجين ومنتجين وناس كتير في الوسط ممكن يساعدوها ويقفوا جنبها، أستغفر الله العظيم يارب»

ليست هناك تعليقات: